Coaching on the Job

Een coaching on-the-job is een zeer effectieve manier om vaardigheden te trainen in de praktijk. Wij houden een spiegel voor en confronteren de medewerker met het gedrag wat hij of zij laat zien en vergelijkt dat met het gewenste gedrag. Wij hebben daarmee de mogelijkheid de medewerkers in hun werkomgeving te helpen het gewenste gedrag te laten zien. Wij kijken en luisteren mee met iedere medewerker op de werkplek. Op deze manier kunnen de medewerkers tips vragen, bevestigd worden in activiteiten die zij al goed doen en feedback ontvangen. Tijdens een coaching-on-the-job sessie krijgen de medewerkers zeer specifieke en individueel gerichte tips om de eigen handelwijze verder aan te scherpen of opnieuw vorm te geven.

 

Resultaat

  • Een frontoffice medewerker met zelfvertrouwen
  • Meer werkplezier
  • Gewenst gedrag

Voor wie

Telefonistes, receptionistes, klantcontactmedewerkers.

 

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Share This