Telefoontraining
Telefonisch klantcontact is zeer belangrijk voor uw organisatie. Uw klant of gast vormt de eerste indruk door dat eerste telefoongesprek. Als organisatie wilt u professioneel, persoonlijk en klantgericht overkomen.
Inhoud
- Alles over communicatie (verbaal en non-verbaal)
- De gespreksstructuur van een inkomend telefoongesprek en wat het doel is van de verschillende fasen in het gesprek
- Gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen, regie hebben en houden
- Begrip tonen
- Vier basistypen gedrag en effectief communiceren met de verschillende basistypen
- Omgaan met lastige situaties
Resultaat
In twee dagdelen voert u een professioneel, persoonlijk, klantgericht en effectief telefoongesprek, waarbij zowel de theorie aan de orde komt en op maat gemaakte praktijksituaties geoefend worden. U krijgt meer zelfvertrouwen om met verschillende situaties om te gaan.
Voor wie
Telefonistes, receptionistes, klantcontactmedewerkers.
Wij verzorgen maatwerk-trajecten en open trainingen.
Dive straight into the feedback!Login below and you can start commenting using your own user instantly