Telefoontraining

Telefonisch klantcontact is zeer belangrijk voor uw organisatie. Uw klant of gast vormt de eerste indruk door dat eerste telefoongesprek. Als organisatie wilt u professioneel, persoonlijk en klantgericht overkomen.

 

Inhoud

  • Alles over communicatie (verbaal en non-verbaal)
  • De gespreksstructuur van een inkomend telefoongesprek en wat het doel is van de verschillende fasen in het gesprek
  • Gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen, regie hebben en houden
  • Begrip tonen
  • Vier basistypen gedrag en  effectief communiceren met de verschillende basistypen
  • Omgaan met lastige situaties

 

Resultaat

In twee dagdelen voert u een professioneel, persoonlijk, klantgericht en effectief telefoongesprek, waarbij zowel de theorie aan de orde komt en op maat gemaakte praktijksituaties geoefend worden. U krijgt meer zelfvertrouwen om met verschillende situaties om te gaan.

Voor wie

Telefonistes, receptionistes, klantcontactmedewerkers.

Wij verzorgen maatwerk-trajecten en open trainingen.

 

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Share This