Welkom

 

 

Als eerste aanspreekpunt van de organisatie sta je als frontoffice medewerker midden op het podium. Vaak zit je alleen achter een telefooncentrale of achter je balie en als je het geluk hebt dat er een dubbele bezetting is, doe je het samen. Je moet dus snel kunnen beslissen en handelen. Dat kan echt niet iedereen. Je houdt van je vak omdat je graag met en voor mensen werkt, een echt mensenmens. Je beschouwt jouw werkplek als jouw ‘winkel’ en je voelt je verantwoordelijk als je een boodschap doorgegeven hebt en je collega belt niet terug. Dat trek je je zelfs persoonlijk aan. Je bent trots op je vak en hebt je antennes altijd aan staan. Je bent de persoon die binnen een paar seconden beoordeelt wie je voor je hebt, je weet ook naar wie de beller doorverbonden moet worden. Je hebt mooie kwaliteiten al ben je je daar niet altijd bewust van. En …alles wat je doet en zegt of juist niet doet en zegt heeft een effect op de ander. Hoe kom je over op de ander? Wat we doen bij Angélique Heijmans Trainingen? We geven inzicht en maken je bewust en we ontwikkelen vaardigheden om daar waar nodig je performance te verbeteren. We trainen niet alleen technisch. We kijken naar jou als unieke persoonlijkheid, zien wie je bent en reiken je handvatten aan zodat jij je werk met nog meer plezier doet. Hoe? Kijk naar ons aanbod en voel je welkom

 

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Share This